Compania elveţiană "Nestlé" SA, cea mai mare din lume în domeniul alimentar, şi-a majorat cu 18% profitul în primul semestru din 2007, ca urmare a creşterii preţurilor sale de distribuţie. Profitul net al companiei a crescut la 4,92 miliarde de franci elveţieni (4,1 miliarde de dolari), de la 4,15 miliarde de franci în primul semestru din 2006. Piaţa estima numai 4,56 miliarde de franci.
Vânzările "Nestlé" au sporit cu 8,4%, la 51,1 miliarde de franci. Dacă sunt excluse efectele achiziţiilor şi fluctuaţiile de curs valutar, creşterea a fost de 7,4%, analiştii aşteptând 6,9%. Compania estimează că, anul acesta, va depăşi ţinta stabilită pentru creşterea vânzărilor sale: 5-6%.
Oficialii societăţii eleveţiene au mai anunţat că aceasta va răscumpăra acţiuni în valoare de 25 de miliarde de franci, pe o perioadă de trei ani.
În luna iulie, publicaţia Wall Street Journal anunţa că, anul acesta, "Nestlé" a purtat negocieri de fuziune cu "PepsiCo" Inc., compania americană lansând această iniţiativă. Purtătorul de cuvânt al "Nestlé", Francois Perroud, a negat speculaţiile, iar directorul executiv al "PepsiCo", Indra Nooyi, a refuzat să comenteze în acest sens.