CEC Bank lansează o nouă platformă de Internet Banking, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Mugur Podaru, directorul Direcţiei Operatiuni la Distanţă din cadrul CEC Bank: "Serviciile bancare digitale reprezintă un pilon important al strategiei de dezvoltare a CEC Bank. CEC Bank este instituţia bancară cu cea mai lungă tradiţie din România, dar ţinem pasul cu vremurile şi avem planuri ambiţioase de modernizare. Nu întâmplător, azi, în ziua în care CEC Bank aniversează 156 de ani, relansăm platforma de Internet Banking. Acest proiect vine în completarea iniţiativelor de digitalizare care au fost deja lansate pe piaţă: platforma CEC_In care permite deschiderea conturilor online, fără deplasări la bancă, lansarea Apple Pay şi Google Pay, autorizarea biometrică pentru ecommerce, plăţi instant şi integrarea cu ghiseul.ro. Lansarea noii platforme de Internet Banking este un pas necesar în direcţia îmbunătăţirii prezenţei digitale a CEC Bank, în condiţiile în care cererea pentru servicii bancare online a crescut în contextul pandemiei COVID-19."
Noua platformă de Internet Banking CEC-Online este disponibilă pentru toţi clienţii persoane fizice la adresa https://home.ceconline.ro/ şi va funcţiona în paralel cu vechea platformă în următoarele luni. Pentru autentificare, clienţii persoane fizice vor utiliza acelaşi nume de utilizator şi codurile generate de token-ul fizic si/sau eToken. Noua platformă are un design prietenos, în linie cu standardele momentului la nivel internaţional, oferind acces rapid şi sigur la serviciile bancare de zi cu zi. Clienţii pot vizualiza non-stop situaţia financiară, detaliile conturilor, depozitelor şi creditelor, pot seta limitele cardurilor, pot iniţia transferuri şi plăţi, pot face schimburi valutare şi pot constitui depozite şi conturi de economii.
Pentru a încuraja utilizarea serviciilor online, CEC Bank oferă o serie de facilităţi pentru operaţiunile realizate prin Internet şi Mobile Banking: cursuri valutare mai avantajoase faţă de cele din unităţile teritoriale, dobânzi cu 0,10 puncte procentuale mai mari - până la 3,35% la cele pe 12 luni şi comisioane reduse cu 60% faţă de cele de la ghişeu la plăţi şi transferuri.
Dezvoltarea noii platforme de Internet Banking s-a realizat pe parcursul a 12 luni, necesitând atât eforturi interne, din partea unei echipe multi-departamentale CEC Bank, cât şi serviciile unor prestatori externi specializaţi.
În prezent, CEC Bank are circa 200.000 de utilizatori de servicii online, iar valoarea tranzacţiilor prin aceste canale s-a dublat faţă de anul trecut.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.11.2020, 14:10)
S-a lansat o noua platforma care, din păcate, in cea mai importantă zi a lunii ( adică data de 25 ) nu este funcțională.
Este penibil/jenant sa te lauzi cu ceva care la ora actuala doar încurca, paralizând activitatea a sute de mii de agenți economici.
Suntem așadar in imposibilitatea de a plăti dările la stat, a alimenta conturile angajaților cu salarii sau a putea achita utilități.
RUȘINE!!!!