Strategia Casei de Economii şi Consemnaţiuni (CEC) pentru perioada 2007-2011 se adresează întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) din oraşele cu populaţie sub 50.000 locuitori, a declarat, marţi, la conferinţa Comunicare-Bani-Dezvoltare, vicepreşedintele CEC, Mihaela Popa.
CEC urmează să lanseze un nou produs, denumit Rural, prin care urmăreşte să atragă IMM-urile din zona rurală, adică a oraşelor sub 50.000 de locuitori. În Uniunea Europeană, acestea sunt considerate ca făcând parte din zona rurală. Creditul rural va permite finanţarea companiilor mici şi mijlocii cu până la 150.000 de euro, din fonduri rambursabile acordate de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), a mai precizat vicepreşedintele CEC. CEC dispune de circa 1.400 de unităţi în toată ţara, dintre care 878 în mediul rural.