Primăria Capitalei a finalizat lucrările şi la cel de-al doilea pod care compune pasajul suprateran de la Mihai Bravu, acesta fiind dat în folosinţă începând de astăzi, transmit sursele de presă.
"Trecem la amănunte - ce înseamnă partea de circulaţie de sub pod. Deja traficul începe să se deblocheze pe bulevardul Tineretului, pentru că breteaua de acolo este gata şi intră imediat în funcţiune (...) În orice caz, pe inelul de circulaţie se scurtează traseul pe care îl au automobiliştii de făcut în sensul că timpul de parcurgere este mult mai scurt, nu mai stau la o serie întreagă de stopuri, ieşirea şi intrarea din cartierul Berceni, ce are un număr destul de mare de locuitori care sunt şi posesori de maşini, face ca dimineaţa şi după-amiaza în orele de vârf să nu se mai creeze în aval sau în amonte cozile acelea imense", a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii este compus din două poduri supraterane paralele pe direcţia inelului principal de circulaţie (şoseaua Mihai Bravu - calea Văcăreşti) de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod, pe sensul de circulaţie calea Văcăreşti - Mihai Bravu, cu o lungime de 675,40 m, a fost finalizat şi deschis circulaţiei pe 1 iulie 2014. Cel de-al doilea pod, pe sensul de circulaţie Mihai Bravu - calea Văcăreşti, are o lungime de 687,70 m. Lăţimea celor două poduri este de 7,80 m.
Municipalitatea a plătit pentru pasajul de la Mihai Bravu circa 180 milioane lei. Lucrarea a început în 2010 şi trebuia finalizată în vara anului 2012, însă contractul cu primul constructor a fost reziliat fiindcă firma a intrat în insolvenţă, iar municipalitatea a făcut o nouă licitaţie pentru finalizarea lucrării.