Startup-ul Future WorkForce lansează o soluţie care preia cererile de amânare de plată depuse la bănci, le evaluează şi integrează apoi toate detaliile pentru procesarea mai rapidă şi eficientă de către angajaţii din back-office ai acestor instituţii, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, se au în vedere cererile depuse de către persoanele şi companiile care se află într-una dintre situaţiile stipulate în OUG 37/2020.
"Robotul poate procesa până la 240 de cereri pe oră pe care le preia de pe toate canalele digitale ale unei bănci: formular online integrat pe website, e-mail trimis către adresa oficială, chatboţi, conform procedurilor de lucru ale instituţiei creditoare aliniate cu OUG 37/2020.După ce robotul preia informaţiile depuse, va valida cererea în sistemele băncii şi,dupăprimirea aprobării finale din partea angajaţilor din back-office, robotul va furniza un răspuns automat clientului în maxim 3 zile de la depunerea solicitării.De asemenea, deoarece cererile depuse pot fi pentru mai multe tipuri de credite bancare, aplicaţia poate face diferenţierea între acestea şi le redirecţionează către canalele corespunzătoare pentru a fi procesate.", arată comunicatul.
Astfel, soluţia Future WorkForcese bazează pe un set de tehnologii precum: automatizări dezvoltate folosind roboţi UiPathşi integrări cu sistemele interne prin API. Soluţia permite interacţiunea robot-om printr-o interfaţă uşor de personalizat.
Deşi această soluţie reprezintă o alternativă rapidăpentru prelucrarea anumitor tipuri de documente şi informaţii prevăzute înOUG37/2020,aplicabilitatea robotului poate fi extinsăşi către alte procese ale unei băncicare presupun activităţi de contact center şi back-office. În plus,cu ajutorul Future WorkForce, pot fi încorporaţi algoritmi ce permit structurarea informaţieice ajunge către bancăîntr-un format nestandardizat, cum ar fi un email sau un mesaj trimis printr-un formular web.
Mihaela Moisa, Co-FondatorFuture WorkForce, a declarat: "O astfel de cerere este procesată în câteva secunde, în timp ce un angajat al băncii care analizează un astfel de set de documente poate consuma până la 20de minute pentru a identifica toate detaliile necesare pentru evaluarea corectă şi aprobarea amânării de plată. Aşa cum ne-am aşteptat, clienţii băncilor au depus peste o sută demii de astfel de cereri, ceea ce a generat un volum de lucru de 50 de ori mai marepentru persoanele din back-office. Soluţia noastră le poate degreva de orele suplimentare alocate pentru acest proces,însă ea poate fi folosită pe termen lung pentru că poate fi extinsă cu usurinţăşi către alte procese".
Sursa citată menţionează că soluţia implică doar costul de implementare pentru bancă, în calitate de client al Future WorkForce şi va fi integrată în toate sistemele operaţionale ale respectivei instituţii bancare. Demo-uri privind această soluţie sunt disponibile la cerere.
"Atât timp căt băncile vor implementa cu ajutorul tehnologiei o soluţie de colectare şi procesare a solicitărilor ce se poate modela şi pe alte procese, vor deschide uşile şi spre alte oportunităţi precum actualizarea de date la distanţă, implementarea planurilor de rambursare la expirarea termenului de amânare, preluarea şi procesarea refuzurilor la plată pentru tranzacţii online cu cardul" a adăugat oficialul Future WorkForce.