Clienţii Băncii Transilvania aleg tot mai mult soluţiile interactive de self-service când apelează la Contact Center & Customer Care

A.F.
Bănci-Asigurări / 15 iulie

Clienţii Băncii Transilvania aleg tot mai mult soluţiile interactive de self-service când apelează la Contact Center & Customer Care

Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienţi folosind soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual, conform unui comunicat remis redacţiei.

În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost iniţiate de clienţii băncii. Platforma BT Call Center Vizual are un rol semnificativ în creşterea preferinţei pentru self-service prin noua experienţă pe care o oferă clienţilor.

CallVU, partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care

Maximele istorice ale activităţii BT Contact Center & Customer Care sunt susţinute de investiţiile Băncii Transilvania în digitalizare. CallVU, companie cu sediul în San Francisco şi specializată în experienţa clienţilor, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care. Împreună au lansat soluţii de ultimă generaţie, destinate digitalizării interacţiunii clienţilor, BT Visual Help (2019) şi BT Call Center Vizual (2022).

"Colaborarea cu CallVU a contribuit esenţial la transformarea digitală a Direcţiei Contact Center & Customer Care, la creşterea capacităţii de gestionare a solicitărilor clienţilor noştri, precum şi a gradului de digitalizare a acestora. Cu soluţii accesibile şi interactive, clienţilor le este tot mai uşor să găsească soluţii prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience", declară Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

"Studiile de piaţă au arătat constant preferinţa publicului pentru opţiuni eficiente de self-service", spune dr. Ori Faran, CEO CallVU. "Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta şi implementa soluţiile potrivite pentru clienţi. Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienţi BT preferă soluţiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esenţal la fidelizarea clienţilor", adaugă acesta.

BT Contact Center & Customer Care, canale multiple de comunicare şi colaborare pentru clienţi

Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare şi colaborare multiple pentru clienţii care au nevoie de suport: telefon, email, chat şi soluţii interactive de self-service.

Persoanele care apelează telefonic BT Contact Center & Customer Care (0264308028; 8028) sunt ghidate înspre BT Call Center Vizual, care are integrate toate canalele de self-service ale băncii.

BT Call Center Vizual:

otransformă apelul telefonic în sesiune vizuală şi pune la dispoziţia clientului mai multe opţiuni de self-service: BT Visual Help, chatbot-ul Ino şi Întreb BT.

oconectează clientul cu echipa BT Contact Center & Customer Care în fiecare pas, prin telefon sau live chat.

BT Visual Help:

oreprezintă principalul canal de self-service al băncii.

oaproape 90% dintre clienţi sunt mulţumiţi/foarte mulţumiţi de BT Visual Help, conform feedback-ului transmis imediat după folosirea aplicaţiei.

oajută la aflarea unor informaţii despre conturi, carduri, tranzacţii, credite şi economii personale, precum şi la realizarea unor acţiuni, precum: blocarea cardului, modificarea limitelor pe card, contestarea unei tranzacţii realizate cu cardul, generarea extrasului de cont şi a listei IBAN-urilor, solicitarea deblocării sumei cuvenite în cazul unei popriri etc.

opermite intrarea în legătură cu un consultant BT prin chat sau telefonic.

opoate fi accesat prin BT Call Center Vizual şi prin apelare directă (0264308000).

Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienţi activi, iar 92% dintre aceştia sunt digitalizaţi, folosind cel puţin o aplicaţie de banking.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Se pare ca unii apeleaza Contact Care numai ca sa nu plateasca abonament la Spotify - unde mai gasesti muzica buna, relaxanta, cu mesaje motivationale, pe gratis?

    jumatate din aceste servicii dau eroare, dupa ce finalizezi toti pasii si ajungi la final.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7430
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3173
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9983
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.4657

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb