Coca-Cola HBC România a publicat astăzi raportul de Sustenabilitate pentru perioada 2016-2017, care documentează progresele realizate în implementarea practicilor sustenabile în toate procesele şi operaţiunile sale, atât în relaţia cu consumatorii, angajaţii, clienţii şi furnizorii, cât şi în ceea ce priveşte protecţia mediului înconjurător şi susţinerea comunităţilor locale, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România, a declarat: "Suntem mândri că responsabilitatea corporativă şi sustenabilitatea stau la baza tuturor operaţiunilor Coca-Cola HBC în România, dar şi în lume. Angajamentul nostru este să ne încurajăm partenerii şi să sprijinim comunităţile în care activăm să folosească practici cât mai sustenabile şi să acorde o atenţie sporită impactului pe care îl au. Prin acţiunile noastre, urmărim să contribuim la crearea unui real ecosistem al sustenabilităţii în România, care să includă întregul lanţ de valoare generat de Coca-Cola HBC România. Trebuie să înţelegem că discuţia în jurul acestei teme nu este doar despre mediu, ci este despre efectele tuturor acţiunilor noastre. Credem că sustenabilitatea se traduce prin grija pentru ceea ce lăsăm în urma noastră. Facem tot posibilul să construim o lume mai bună pentru generaţiile următoare".
Raportul publicat astăzi prezintă demersurile Coca-Cola HBC România, concentrate pe trei piloni majori: protejarea mediului înconjurător, implicarea în comunitate şi sprijinirea tinerilor, printre care, faptul că din martie 2017 energia folosită în procesele de producţie este din surse regenerabile şi curate, 91% la sută dintre furnizorii Coca-Cola HBC România sunt locali sau faptul că în 2016 şI 2017 au fost cei mai mari angajatori din domeniul FMCG, conform Catalyst Solutions, mai informează comunicatul citat.