"Coca-Cola" România a lansat prima campanie promoţională naţională pe piaţa românească dedicată în exclusivitate mărcii "Cappy" - "Premiază Olimpicul din tine!".
Pentru a celebra Olimpiada de la Atena, "Cappy" oferă consumatorilor români posibilitatea să intre încă de acum în atmosfera acestei mari competiţii sportive. Astfel, în perioada 1 iunie - 31 iulie 2004, consumatorii produselor "Cappy" participante la promoţie pot cîştiga una din cele trei excursii pentru două persoane la Jocurile Olimpice de la Atena, unul dintre cele 5.000 de rucsacuri sau una dintre cele 200.000 de cutii "Cappy" de un litru.
Mărcile şi ambalajele participante în cadrul campaniei promoţionale sînt: "Cappy" de Portocale, Piersici, Vişine şi Multifruct în ambalaje promoţionale de sticlă returnabile de 0,25 litrii şi ambalaje promoţionale de carton de un litru şi "Cappy Tempo" de Portocale, Ananas, Piersici şi Grapefruit în ambalaje promoţionale de plastic de 0,5 litri şi de doi litri.
"Premiază Olimpicul din tine" va fi susţinută de o campanie integrată de comunicare cu următoarele componente: spot TV, spot radio şi materiale la punctele de vînzare realizate de agenţia "McCann Erickson".
"Cappy" este o marcă a Companiei "Minute Maid" care, la începutul anilor '60, a fost achiziţionată de către "The Coca-Cola Company".