Colgate-Palmolive a decis să marcheze împlinirea a 20 de ani pe piaţa locală prin donarea a 2% din vânzările înregistrate pe parcursul întregii luni iulie 2012 pentru renovarea spitalelor din ţara noastră, potrivit unui comunicat de presă.
Un reprezentat al Colgate-Palmolive România a declarat: "Preocuparea permanentă pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii face parte din ADN-ul companiei Colgate-Palmolive. În acest sens, implicarea activă în societatea, fie că vorbim despre proiecte educaţionale sau despre campanii de responsabilitatea socială, a fost dintotdeauna o constantă în activitatea noastră. În mod firesc, ne-am dorit ca şi împlinirea a 20 de ani pe piaţa din România să fie marcată într-un mod caracteristic companiei. Astfel, pe tot parcursul lunii iulie, vom oferi 2% din vânzările noastre, la nivel naţional, pentru renovarea spitalelor din România, iniţiativă care vine în completarea seriei ample de proiecte de responsabilitate socială dezvoltate de-a lungul timpului de către Colgate-Palmolive România".