Tot mai multe companii din domeniul comercializării materialelor de construcţii, dar şi din alte domenii conexe şi-au restrâns activitatea, ba mai mult unele sunt pe cale să închidă, declară Adina Lazar, General manager magazinul-meseriasului.ro.
"Având în vedere că de 10 ani activăm în mediul online, am observat, în ultima lună, o creştere de 15 % a cererii în online a materialelor de construcţie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut," transmite Adina Lazar. Obişnuiţi cu o dinamică imprevizibilă a vânzărilor de materiale de construcţie, la început de an, am observat că, încă de la debutul pandemiei, tot mai mulţi români au cautat o alternativă la magazinele ce comercializează astfel de materiale de construcţie în mod tradiţional şi s-au îndreptat către cumpărăturile din on-line."
"De asemenea, operatorii noştri ne-au semnalat faptul că românii, îngrijoraţi de situaţia actuală, le adresează acestora întrebări precum: dacă mai există stocuri, dacă se mai livrează la domiciliu, dacă se percep costuri suplimentare. Răspunsul operatorilor noştri este unul clar: stocuri există, se livrează la domiciliu ca şi până acum, iar costuri suplimentare, de criză, nu există. Ba mai mult, în acest context am mărit numărul produselor pe care le comercializăm tocmai pentru că dorim să fim competitivi", declară Adina Lazar
Potrivit sursei citate, daca în ianuarie, clientul www.magazinul-meseriasului.ro era din firme de construcţie, meseriaşi şi persoane fizice în căutare de soluţii & sisteme de ultimă generaţie, în plină criză COVID-19, aceştia sunt acum cu preponderenţă meseriaşi şi persoane fizice aflate în carantina ce aleg sa îşi renoveze casele şi gospodăriile.