Peste 300 de persoane au participat la Conferinţa Anuală de Vînzări şi Marketing 2004 organizată de Quadrant Amroq Beverages (QAB), îmbuteliatorul autorizat şi distribuitorul băuturilor răcoritoare Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea şi al apei minerale Perla în România şi Republica Moldova. Evenimentul s-a derulat sub conceptul de "familie învingătoare" ("winning family") şi a reunit forţa de vînzări QAB, reprezentanţi ai PepsiCo Beverages International şi Unilever, consultanţi din domeniul resurselor umane, reprezentanţi ai agenţiilor de comunicare cu care QAB colaborează.
Conferinţa Anuală de Vînzări şi Marketing 2004 a însemnat un bilanţ al anului trecut din toate punctele de vedere: vînzări, marketing, operaţiuni, investiţii (putînd fi enumerate campanii importante derulate de QAB în 2003, lansări de produse noi cum au fost Mountain Dew, Pepsi Blue Cola şi Lipton Ice Tea, precum şi iniţierea proiectului de construire a noii fabrici QAB de la Covasna).
A fost organizat, cu sprijinul companiei de consultanţă în resurse umane Trend Consult, jocul de management intitulat "Aurul din deşert" (sub licenţa Eagle's Flight Canada), implementat pentru prima dată în România pentru un număr de 300 de persoane. Jocul a urmărit evidenţierea competitivităţii familiei QAB. Pe aceeaşi linie s-a axat şi recordul înregistrat de cei 300 de participanţi, care s-au coordonat pentru a forma împreună, pe plaja din Eforie, numele celui mai cunoscut brand al companiei: Pepsi.
"Concursul nerezonabililor", care are ca obiectiv implementarea celor mai îndrăzneţe idei de afaceri ale angajaţilor, a premiat cîştigătorii celei de-a doua ediţii. Astfel, echipa de vînzări din Nord şi cea tehnică de cercetare dezvoltare s-au clasat pe locul I, cîştigînd premiul cel mare de 1,2 miliarde lei, alte 13 proiecte fiind prezentate la Conferinţa pentru cea de-a treia ediţie a "Concursului nerezonabililor".