Cu venituri din publicitate de aproape 30 de miliarde de dolari, Time Warner este cea mai mare organizaţie media din lume, de aproape două ori mai mare decât concurentul principal, News Corporation, potrivit site-ului Mediapost.com.
Un studiu realizat de ZenithOptimedia Group pe baza veniturilor din publicitate arată că, în 2005, primele cinci companii media în funcţie de sumele obţinute din publicitate sunt Time Warner şi News Corporation, General Electric, CBS şi Walt Disney Co.
Printre primele 30 de companii media apar şi două companii media online, Google şi Yahoo. Venitul actualizat al Google este de 11 miliarde de dolari, de două ori mai mult decât venitul pe care ZenithOptimedia l-a estimat pentru companie în anul 2005, ceea ce înseamnă că Google s-a dezvoltat mult peste aşteptări anul trecut, mai arată studiul.
Clasamentul celor mai mari companii media se poate schimba în viitorul apropiat, ca urmare a unor posibile fuzionări sau achiziţii. Într-un interviu acordat revistei "Fortune", fostul director NBC Universal şi vicepreşedinte al comitetului director General Electric, Bob Wright, a declarat că o fuziune între NBC Universal şi Time Warner "ar fi o combinaţie grozavă" şi că "este foarte posibilă". Deşi Bob Wright a spus că această fuziune este un mariaj între "egali", un studiu MediaDailyNews, bazat pe valoarea de piaţă a companiilor, arată că General Electric (evaluată la aproximativ 370 de miliarde de dolari) este de patru ori mai mare decât Time Warner.
Potrivit studiului bazat pe valoarea de piaţă, Google se clasează pe locul doi, după General Electric, şi are o valoare dublă faţă de companii ca Time Warner, Walt Disney Co., CBS şi News Corporation. Conglomeratul media Time Warner deţine, printre altele, reviste precum "Time", "People", "Sports Illustrated" şi "Fortune", studioul Warner Bros. Pictures şi posturile de televiziune HBO şi Cartoon Network. Agenţia de servicii de comunicare media ZenithOptimedia este deţinut de Publicis, al patrulea mare grup de publicitate din lume, care mai deţine agenţii precum Saatchi & Saatchi, Leo Burnett şi Publicis.