COSMOTE România implementeză cel mai modern software de call center

Comunicat COSMOTE
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 22 martie 2007

Utilizatorii COSMOTE au acces la servicii de relaţii cu clienţii de calitate superioară ca urmare a unui amplu proiect IT realizat împreună cu ASCENTA, divizia de consultanţă IT a Softwin.

COSMOTE România îşi îmbunătăţeşte calitatea serviciilor de relaţii cu clienţii prin implementarea celei mai noi versiuni ale unui software special dezvoltat de Genesys Telecommunication Laboratories pentru operarea unui call center. Noul software şi implementarea acestuia au fost realizate de ASCENTA, divizia de consultanţă şi servicii IT a Grupului Softwin. Proiectul va fi finalizat la sfârşitul lunii martie şi a implicat o investiţie de peste jumătate de milion de euro.

În urma implementării noului software şi extinderii echipei de relaţii cu clienţii, utilizatorii COSMOTE vor beneficia de timp mai rapid de preluare şi soluţionare a apelurilor în call center şi de o calitate superioară a serviciilor de relaţii cu clienţii. În plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informaţii despre facturi, istoricul listei de apeluri şi alte detalii despre contul lor.

"Conform valorilor Grupului din care facem parte şi a importanţei acordate satisfacţiei clienţilor noştri, una dintre priorităţile companiei este să ofere utilizatorilor săi servicii de calitate superioară. Vom continua să ne concentrăm pe îmbunătăţirea şi modernizarea sistemului informatic al centrului de relaţii cu clienţii pentru a oferi utilizatorilor acces rapid şi facil la informaţiile de care au nevoie", a declarat Christos Christopoulos, Director IT al COSMOTE România şi responsabil pentru Sistemele Informaţionale şi Infrastructura de IT a Grupului COSMOTE în toate ţările unde acesta este prezent.

"Odată cu dezvoltarea rapidă şi diversificarea bazei de clienţi, generate de strategiile eficiente de vânzări şi marketing şi de expansiunea în timp record a acoperirii reţelei, investim atât în personalul de call center cât şi în sistemele de IT pentru a asigura servicii de relaţii cu clienţii de cea mai înaltă calitate pentru fiecare utilizator COSMOTE", a adăugat Vassilis Trochalidis, Director de Vânzări şi Relaţii cu Clienţii al COSMOTE România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb