Bucureşti, 25 iuie 2007 - Coty Inc. a anunţat încheierea unui parteneriat strategic cu Karl Lagerfeld, pentru distribuirea liniei de parfumuri ce poartă denumirea celebrului creator de modă. Colaborarea reprezintă o premieră pentru ambele companii, Coty şi Lagerfeld unindu-şi know-how-ul şi experienţa pentru crearea unei linii de parfumuri.
Alegerea Coty de a se asocia cu Karl Lagerfeld a venit firesc, creatorul de modă fiind una dintre cele mai influente personalităţi din domeniu. Un adevărat trendsetter al secolului 20, cu realizări pe care le vor preţui şi generaţiile următoare, Karl Lagerfeld a dovedit că are o personalitate magnetică, o carismă extrem de puternică şi un stil pe care l-au adoptat nu numai consumatorii de modă din toată lumea, dar şi celebrităţi sau designeri. Coty îşi va îmbogăţi, astfel, gama de parfumuri ce poartă numele unor personalităţi cu renume mondial."Suntem extrem de încântaţi de parteneriatul cu Coty", a declarat Fred Gehring, CEO, Karl Lagerfeld SAS. " Karl Lagerfeld şi Coty sunt combinaţia perfectă, care va crea şi extinde cu succes brandul Karl Lagerfeld în domeniul parfumeriei", a adăugat Gehring.
Coty a început distribuţia parfumurilor Karl Lagerfeld în anul 2005 pentru Unilever, compania care deţinea iniţial licenţa de distribuţie a liniei Lagerfeld. Coty va păstra în portofoliu parfumurile Karl Lagerfeld existente deja, însă plănuieşte să extindă gama cu noi produse.
Despre Coty Inc.
Coty a fost înfiinţată la Paris, în 1904, de către François Coty, fondatorul industriei moderne a parfumurilor. Coty Inc. este cea mai mare companie din lume care activează pe piaţa de parfumerie şi este recunoscută drept lider mondial în domeniul frumuseţii, cu vânzări anuale de 2.9 miliarde USD. Condusă de un spirit antreprenorial, pasiune, inovaţie şi creativitate, Coty Inc. a creat un portofoliu impresionant de brand-uri. Produsele sale sunt distribuite pe 91 de pieţe la nivel mondial.