Agenţia Create Direct a cîştigat "Silver Dove" în cadrul Concursului Internaţional de Marketing Direct desfăşurat între 16 şi 18 noiembrie la Budapesta, sub titulatura "Golden Dove". Premiul a fost obţinut la secţiunea business-to-business, pentru o campanie de marketing direct realizată pentru Novensys.
Ediţia din 2005 a concursului "Golden Dove" a reunit companii de marketing direct din Europa Centrală şi de Est. Secţiunile concursului au fost Business-to-Business şi Business-to-Consumer. Alături de Create Direct, la secţiunea "business-to-business" au fost premiate GGK Budapesta (Bronze Dove) şi Leo Burnett Budapesta (Golden Dove).
În mai 2005, Novensys a implementat, prin intermediul Create Direct, o campanie de marketing direct de promovare a noii game de echipamente Symbol integrate în soluţii personalizate, în funcţie de particularităţile fiecărui client. Create Direct a conceput şi implementat această campanie: strategie, selectarea ţintelor, dezvoltarea conceptului creativ, producţia materialelor şi, în final, mailing direct urmat de follow-up telefonic.