Patronatul magazinelor River Woods din România este acuzat că a lăsat pe drumuri manechinele de la cele două magazine din Bucureşti (Carrefour Orhideea şi Mario Plaza). Problema a apărut ca urmare a programului de fidelizare River Woods, la promovarea căruia a contribuit agenţia Graffiti BBDO.
În cadrul acestui program, la achiziţionarea unui produs River Woods, consumatorul va primi un card care îi oferă o reducere de 10% la următoarea achiziţie. Manechinele se plîng de faptul că, din cauza acestei campanii, stocul de produse River Woods se epuizează prea repede, astfel încît prezenţa lor a devenit inutilă în magazine. Forma concretă în care manechinele au protestat a fost apelul la mila publică. Timp de o săptămînă, manechinele au ieşit dezbrăcate, în faţa magazinelor, cu un carton în mînă, spunîndu-şi povestea tristă şi cerşind un bănuţ de la trecători.
"Ne-am dorit să fim diferiţi, să îi surprindem pe vizitatorii centrelor comerciale în care se găsesc magazinele River Woods, iar proiectul innovative media propus de echipa Graffiti BBDO mi s-a părut foarte original. Reacţia publicului în faţa < dezbrăcaţilor > ne-a confirmat faptul că am reuşit să atragem atenţia, deci implicit, campania şi-a făcut efectul", spune Adrian Stănescu.
Anterior acestui proiect, agenţia Graffiti BBDO a colaborat cu River Woods la realizarea unei campanii de printuri ce promovau colecţia primăvară-vară 2005 pentru copii.