Demararea procedurii achiziţii echipamente "Dezvoltarea capacităţii de producţie a SEBCRIS CONSTRUCT SRL"
Media-Advertising / 22 septembrie 2018
SEBCRIS CONSTRUCT SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul "Dezvoltarea capacităţii de producţie a SEBCRIS CONSTRUCT SRL", cod MySMIS 112228, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: "Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii", Prioritatea de investiţii 2.1 : "Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri".
Contractul de finanţare nr.2587/03.07.2018 a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management şi cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.
Valoarea totală a proiectului este de 1.263.176,70 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 849.194,41 lei.
Obiectivele proiectului sunt:
Obiectiv general: Creşterea competitivităţii SEBCRIS CONSTRUCT SRL prin achiziţia de echipamente pentru lucrări de pregătire a terenului.
Obiective specifice:
1. Dezvoltarea de noi servicii pentru lucrări specializate de pregătire a terenului într-o perioadă de 12 luni de la finalizarea proiectului.
2. Crearea a 5 noi locuri de muncă permanente (pentru cel puţin 3 ani) într-un termen de 12 luni de la semnarea contractului de finanţare.
3. Extinderea serviciilor oferite prin pătrunderea pe noi pieţe geografice (regiunea Sud Est, în special judeţul Constanţa) în termen de 12 luni de la semnarea contractului de finanţare.
Durata de implementare a proiectului este de 30 luni: respectiv de la data 21.11.2016 până la data de 30.04.2019.
Informaţii suplimentare se pot obţine la: dl. Sebastian Brezoianu (manager proiect), telefon: 0767504050, e-mail: contabilitatedss@yahoo.ro.
Obiectul anunţului îl reprezintă intenţia SEBCRIS CONSTRUCT SRL de a achiziţiona 5 echipamente/utilaje de construcţii care să fie livrate la adresa oraşul Năvodari, str. D5, număr 2-4, jud. Constanţa.
Tipul şi durata contractului: achiziţie privată conform O 1284/2016 - procedură competitivă. Durata contractului este de 1 luna de la ordin.
Valoarea estimată a contractului este de 1.001.432,94 lei fără TVA, fără posibilitatea ajustării acestuia.
Data, locul şi ora limita de depunere a ofertelor: 29.09.2018, ora 10.00, la sediul din Municipiul Alexandria, România, Str. Bucureşti nr. 9A, Camera 5, judeţul Teleorman, cod poştal 140067, România.
Pentru orice informaţii suplimentare poate fi contactat între orele 9.00 - 17.30 dl. Sebastian Brezoianu (manager proiect), telefon: 0767504050, e-mail: contabilitatedss@yahoo.ro.
Specificaţiile tehnice ale achiziţiei pot fi ridicate de la sediul Municipiul Alexandria, România, Str. Bucureşti nr. 9A, Camera 5, judeţul Teleorman, cod poştal 140067, România în baza unei solicitări scrise (aceasta va conţine obligatoriu datele de identificare ale solicitantului şi datele de contact). Totodată specificaţiile tehnice sunt disponibile şi pe www.fonduri-ue.ro la secţiunea Anunţuri achiziţii/ Anunţuri achiziţii privaţi.