În cadrul unui cocktail de business organizat de Eurisko, Elimelech Ami, reprezentantul RO-IS Construct Development 2006, a anunţat că imobilul de locuinţe "Diamond Park" a fost vândut în proporţie de 80%.
"Diamond Park" - din care s-au vândut deja 79 de apartamente - este un proiect reprezentat exclusiv de Eurisko. Imobilul cu trei tronsoane este situat la intrarea în Parcul Tineretului, în imediata apropiere a staţiei de metrou Eroii Revoluţiei, cu acces principal prin Şos. Şerban Vodă. Cele 99 de apartamente ridicate pe nouă etaje, sunt construite pe un teren cu suprafaţă de 2.714 mp. Complexul de locuinţe beneficiază de 99 de locuri de parcare (76 subterane şi 23 supraterane), de spaţii de depozitare, de lifturi moderne şi performanţe. Ambientul deosebit din jurul blocului şi cel de pe casa scărilor sunt alte câteva elemente pe care "Diamond Park" le oferă locatarilor săi.
"Diamond Park" se învecinează la nord şi nord-est cu clădirea Tehnic Club, policlinica "Cuţitul de Argint" şi Parcul Carol, iar la est şi sud-est cu Parcul Tineretului. Chiar lângă "Diamond Park" se află un teren de tenis.
"Distanţa mică faţă de Piaţa Unirii şi Piaţa Constituţiei, completată de apropierea faţă de unele dintre cele mai frumoase parcuri bucureştene, Tineretului şi Carol, îi conferă cu adevărat statutul de piatră preţioasă pe firmamentul dezvoltărilor imobiliare din Bucureşti. Luând în calcul numărul mare de cereri, apreciem că ultimele 20 de apartamente se vor vinde cel mult până la jumătatea lunii aprilie", a apreciat Ovidiu Galmeanu, Project Manager la "Diamond Park" din partea Eurisko.
Fondată în 1997 la Bucureşti, Eurisko Consulting este în prezent una dintre cele mai mari companii româneşti de consultanţă imobiliară, având peste 100 de angajaţi. Eurisko Consulting a creat baze solide pentru o activitate profitabilă prin implicarea activă în proiecte investiţionale majore, care includ terenuri, birouri, spaţii rezidenţiale, industriale şi comerciale. Serviciile asigurate de Eurisko Consulting - consultanţă imobiliară, evaluare şi marketing - au adus întotdeauna beneficii clienţilor şi, de aceea, compania va continua cu încredere misiunea pe care şi-a propus-o, îmbunătăţindu-şi în permanenţă calitatea serviciilor, pentru a veni în întâmpinarea oricăror noi cerinţe impuse pe piaţă.