În perioada următoare, Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamţ la Bucureşti, pe o suprafaţă de 19 000 m.p., precum şi deschiderea spre zona de private label, atât în România, cât şi internaţional. Astăzi a fost achiziţionat terenul de 19.000 mp, cu o valoare de tranzacţionare de 800.000 de euro, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Am analizat cu atenţie piaţa în ultimii ani. Deşi există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanţurile de retail pentru achiziţia de dulciuri şi produse de patiserie. Suntem hotărâţi să păstrăm standardele înalte de calitate şi în acelaşi timp să ajungem în casa fiecărui român. Aşadar pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail." (Sergiu Diaconu, reprezentant acţionari Dulcinella).
"Recent am vizitat cea mai mare expoziţie de private label PLMA, din Amsterdam. Am fost impresionat de câtă aglomeraţie crează standurile cu produse de patiserie şi cofetărie, unde se adună retailerii europeni şi reprezentaţi HoReCa, pentru a gasi producători care au capacitatea de a produce sub marcile lor. Aceasta deschidere ne încurajează şi mai mult să urmăm strategia deja adoptată în acest sens" - a mai spus acesta, potrivit comunicatului.
Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2019 s-a extins şi în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 oraşe, dintre care 7 locaţii în Bucureşti, având fabrică la Târgu Neamţ şi peste 120 angajati. Din 2024, aceasta este deţinută de Cornelius H Group, un fond de investiţii din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.