Entersoft România încheie anul 2015 cu o creştere a numărului de proiecte. În acest an, pe lângă proiectele locale încheiate cu companii din industria de carte, precum Editura Univers Enciclopedic şi Grupul Editorial ALL, portofoliul Entersoft s-a extins cu clienţi din multiple domenii, precum construcţii, echipamente medicale, advertising, retail şi distribuţie, potrivit unui comunicat al companiei.
"În decembrie, au ales soluţiile de business Entersoft companiile Antisel, Vgeneration (comerciant al celebrelor produse Vans) şi Meritstahl. Acestea vin în completarea proiectelor noi derulate în 2015 pentru companii precum GIR Services, Salice, Update Advertising, Touched Marketing, Ideal Publicity Concept. Tot în 2015, Entersoft România a extins trei dintre cele mai mari implementări existente în portofoliul său la JTI, elefant.ro şi Grupul Editorial Litera", precizează comunicatul.
Potrivit sursei citate, recent, Antisel, producător de echipamente medicale, a ales să îşi extindă implementarea soluţiilor de business Entersoft şi în România, după ce a derulat un astfel de proiect în Grecia şi Bulgaria în cursul acestui an. În România, compania va gestiona întreaga activitate cu Entersoft ERP, urmând însă a integra în platformă şi modulele de service, pentru urmărirea şi gestionarea facilă a fluxurilor de întreţinere a aparaturii medicale, dar şi modulele de gestiune a documentelor şi raportare.
Compania care comercializează piaţa locală popularul brand de îmbrăcăminte şi încălţăminte Vans a ales Entersoft pentru capacitatea soluţiei de a gestiona eficient activitatea de retail atât offline, cât şi online, dar şi pentru experienţa pe care echipa Entersoft o are în acest domeniu în România. Implementarea va fi gata în ianuarie 2016 şi face parte, de asemenea, dintr-un proiect regional.
În paralel, se lucrează la un proiect pentru optimizarea producţiei la compania de prelucrare a fierului beton Meritstahl.
"Investiţiile pe care companiile prezente pe piaţa autohtonă le fac în software au dat semne de creştere mai ales în ultima parte a acestui an. Deşi este relativ firesc să asistăm la o dezgheţare a bugetelor către finalul fiecărui an, contractele pe care le-am semnat în ultimele luni ne dau încredere că 2016 va fi un an mai bun decât 2015. Pentru Entersoft ne aşteptăm la o creştere de aproximativ 25-30%, în condiţiile în care analiştii estimează o evoluţie medie pe această piaţă a aplicaţiilor B2B de 10%. Un alt obiectiv pentru 2016 este şi extinderea reţelei de parteneri", declară Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.