"Euro-GSM marca nr.1 în soluţii specializate de telefonie mobilă, partenerul principal Orange în România, cu o experienţă de 10 ani pe piaţa de profil, anunţă în premieră, lansarea programului de franciză. Prezent la nivel naţional cu o reţea de peste 130 de magazine, euro GSM a conceput un sistem de parteneriate în regim de franciză pentru investitorii interesaţi de a deschide şi opera astfel de magazine în toate oraşele ţării.
Având o strategie coerentă de vânzări şi derulând campanii eficiente de promovare, în ultimii 5 ani euro-GSM şi-a dublat anual cifra de afaceri. Compania şi-a dezvoltat cea mai puternică reţea de magazine de telefoane mobile din România, este prezentă în acest moment în peste 75 de oraşe, şi a fost declarată Cel mai bun Dealer Orange în ultimii 5 ani.
Practic, sistemul propus este centrat pe profilul magazinelor Euro-GSM respectiv retailul cu o gamă completă de telefoane mobile şi fixe, accesorii şi servicii de telefonie, televiziune şi internet. Toate acestea sunt perfect adaptate cerinţelor pieţei de profil şi sunt destinate a servi un consumator final dinamic, avizat, în pas cu ultimele tendinţe din domeniu.
Francizarea conceptului Euro-GSM, aşteptată deja pe piaţa telecomunicaţiilor, se va lansa în România în Aprilie 2007, la aniversarea a 10 ani de existenţă a companiei. Concentrându-şi mereu atenţia asupra partenerilor săi, sistemul de franciză Euro-GSM este gândit ca o cooperare strânsă între compania-mamă şi investitorii în franciză în care consultanţa, trainingul, implicarea, comunicarea şi sprijinul reciproc sunt cheia succesului afacerii. Franciza presupune investiţii iniţiale situate pe o plajă între 10.000 şi 40.000 euro, recuperabile într-un interval de 18 - 24 de luni.