Compania European Drinks are ca ţintă lansarea la bursă după ce va avea un indice al profitului operaţional care să permită listarea, a precizat, sâmbătă, Viorel Nicula, patronul de la European Dinks. "În prezent, companiile European Dinks şi European Food au peste 350 de produse, cunoscute atât în ţară cât şi în ţările din regiune. Afacerile mari sunt cele care sunt unice, nu cele care se repetă şi de aceea dorim să ne axăm pe produse nu pe branduri. Cu toate acestea, în 2006 au primit distincţia pentru compania cu cel mai mare număr de branduri din România. Lansarea produsului Izvorul Minunilor prin re-brandare este începutul unor acţiuni similare pentru produsele din România cu cotă de piaţă importantă. Am învăţat că între focalizare şi conglomerare să alegem conglomerarea", a precizat Viorel Nicula, citat de Rompres. Compania a investit în ultimii şapte ani "mai multe milioane de euro" pentru protecţia mediului şi tratarea apelor reziduale. De altfel cei de la European Drinks cred că "afacerile de mediu sunt chiar profitabile". Materialele obţinute prin reciclare sunt folosite de fabricile textile, atât din România cât şi din Ungaria.
European Drinks se pregăteşte de listare la bursă în următorii ani
R.P.
Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 10 septembrie 2007