Profitul operaţional EBIDTA (înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) al Euroweb România, o companie din sectorul telecomunicaţiilor, a înregistrat o creştere de peste 100% la finalul lui 2013, comparativ cu anul precedent, se arată într-un comunicat de presă.
Faţă de 2012, portofoliul de clienţi al companie a înregistrat o creştere de aproximativ 6%, majoritatea clienţilor orientându-se spre servicii de internet, date şi voce.
"În cursul anului 2013, Euroweb şi-a extins strategia de dezvoltare la nivel european şi a devenit furnizor regional pentru mai multe companii care au sediul în România, dar au activităţi şi la nivel internaţional", se mai arată în comunicat.
"Estimez că şi 2014 va fi un an complicat pentru industria noastră datorită competiţiei intense, eroziunii continue a preţurilor şi a inflaţiei salariilor din sectorul IT. Per total nu cred că piaţa locală de telecomunicaţii va înregistra creşteri semnificative, dar suntem siguri că vom face faţă cu succes provocărilor ce ne aşteaptă, aşa cum am făcut-o de la declanşarea crizei financiare", a declarat Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.
Euroweb Romania
Euroweb furnizează soluţii de comunicaţii IP şi Internet destinate segmentului de afaceri, precum şi integrarea strategică a serviciilor complementare acestora, cum ar fi VoIP şi video-telefonie.
Începând cu anul 2010, acţionarul principal al Euroweb România este Turk Telekom.