Reprezentanţii evoMAG estimează o creştere de peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal. Creşterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportată la perioada similară a anului trecut, informează comunicatul de presă remis redacţiei.
Mihai Pătraşcu, CEO, al evoMAG a declarat că"Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne aşteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% faţă de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creştere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorinţa românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât şi de oferta diversificată pe care o vom avea şi în continuare pe această categorie de produse".
Categoria TV înregistrează de la începutul anului şi o creştere a preţului mediu de achiziţie, o consecinţă inclusiv a creşterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienţii sunt dispuşi să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generaţie.