Clienţii Exim Banca Românească care utilizează e-ximBanking - aplicaţia de mobile banking a băncii - au acum acces în timp real la informaţii privind activităţile şi securitatea contului lor odată cu lansarea serviciiului gratuit de notificări push pe dispozitivele mobile, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Astfel, după efectuarea unei tranzacţii, utilizatorul primeşte notificare pe telefonul mobil cu detaliile tranzacţiei, precum data şi ora efectuării acesteia, suma, moneda în care a fost făcută operaţiunea, destinaţia plăţii. Serviciul permite şi transmiterea de notificări legate de plăţile programate sau recurente, dar şi info referitoare la expirarea depozitelor sau data următoarei rate scadente pentru credite. Cât priveşte securitatea contului, clienţii băncii primesc informaţii legate de datele de logare şi valabilitatea parolei şi sunt notificaţi dacă s-a depăşit numărul de încercări nereuşite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator. Dacă ultilizatorul accesează notificarea, acesta îl redirecţionează automat către aplicaţia de mobile banking unde găseşte toate informaţiile financiare relevante.
Pentru a primi notificări despre activitatea pe cont şi despre depozite şi credite, utilizatorul trebuie să le activeze din aplicaţia de mobile banking - Setări/Notificări, notificările de securitate fiind activate default.
Serviciiului de notificări push este destinat atât persoanelor fizice, cât şi companiilor care utilizează aplicaţia de mobile banking - e-ximBanking. Aplicaţia este disponibilă gratuit în Google Play şi App Store şi oferă utilizatorului o gamă largă de opţiuni - acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plăţi şi transferuri către alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanţelor.
Lansarea serviciului de notificări push este parte a procesului accelerat de transformare digitală a Exim Banca Românească care a inclus până în prezent schimbarea interfeţei pentru internet banking precum şi lansarea aplicaţiei de mobile banking - e-ximBanking atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice, şi a platformei de înrolare 100% online e-bancamea.ro pentru acces la un pachet complet de produse si servicii: cont curent în lei, card de debit, serviciul SMS Alert şi Internet Banking. La acestea se adaugă introducerea în portofoliul de servicii a portofelelor digitale Apple Pay şi Google Pay care permit efectuarea de plăţi contactless rapide şi sigure cu telefonul mobil, fără a fi necesară prezenţa fizică a cardului. În plus, clienţii Exim Banca Românească au posibilitatea de a retrage cash contactless de la bancomat cu telefonul mobil, fără a mai fi necesară introducerea cardului în ATM.