Pentru a concura mai bine cu alte platforme precum TikTok sau YouTube, facebook intenţionează să cheltuiască mai mult de un miliard de dolari în programe destinate compensării creatorilor de conţinut difuzat pe reţelele sale sociale până la sfârşitul anului 2022, a declarat Mark Zuckerberg miercuri, potrivit AFP, citat de Hotnews.
"Vrem să construim cele mai bune platforme, astfel încât milioane de creatori să-şi câştige existenţa", a spus şeful companiei-mamă a Facebook şi Instagram într-un mesaj postat pe contul său.
"Investiţia în creatori nu este nimic nou pentru noi, dar sunt încântat să extind această muncă în timp", a adăugat el într-un mesaj postat pe contul său de Facebook, promiţând "în curând mai multe detalii".
Reţelele sociale oferă artiştilor, influenţatorilor şi altor personalităţi un mod de a-şi câştiga existenţa, datorită reclamei difuzate pe conturile lor, dar şi organizării de evenimente online cu plată sau remuneraţiei plătite de anumite platforme în funcţie de popularitatea lor.
Aceste companii iau o proporţie semnificativă din aceste venituri din publicitate.