Producătorul român de produse cosmetice, Farmec Cluj-Napoca, a derulat afaceri de două milioane de euro în luna octombrie, se arată într-un comunicat al companiei. După primele zece luni din acest an, compania a raportat afaceri în creştere cu 33 la sută faţă de perioada similară a anului trecut, până la 20 milioane de euro, şi un profit în urcare cu 47 la sută, până la 2,5 milioane euro. "Eforturile depuse în primele zece luni ale anului, prin investiţiile semnificative făcute pentru modernizarea procesului de producţie şi revitalizarea portofoliului de produse, au condus la obţinerea unor rezultate care ne-au depăşit aşteptările", a declarat Mariana Siniţaru, marketing specialist Farmec Cluj-Napoca. Potrivit comunicatului citat, la finalul primelor zece luni ale anului, Farmec conduce, din punct de vedere cantitativ, topul producătorilor de cosmetice din România. Compania a reuşit să obţină o cotă de piaţă de 26,47 la sută în cazul segmentului produselor de îngrijire facială, în timp ce din segmentul de cleansing i-a revenit o cotă de 30,89 la sută. Gama Gerovital este, în prezent, cea mai bine vândută linie de produse din ţară, ea fiind preferată de peste 12 la sută din consumatorii locali din segmentul de îngrijire a tenului. Farmec SA Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos şi Dermofarm. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii. Din 2002, compania Farmec SA Cluj-Napoca deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. În 2007, Farmec a realizat o cifră de afaceri de 21,5 milioane euro, în timp ce investiţiile de retehnologizare şi modernizare a laboratoarelor de cercetare au depăşit suma de 3,5 milioane euro. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital, în urma achiziţionării lor de la compania Gerovital Cosmetics.
"Farmec" a derulat afaceri de 20 milioane euro, în primele zece luni
C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 23 decembrie 2008