Programele prezentate în noaptea dintre ani de posturile americane CNN şi ABC au înregistrat creşteri de audienţă faţă de 2019, transmite News.ro.
CNN aproape şi-a dublat audienţa, ABC, obişnuit lider al serii, a înregistrat o creştere cu 5%, în timp ce NBC şi Fox au scăzut, potrivit The Hollywood Reporter.
Programul live special de patru ore şi jumătate al CNN, prezentat de Anderson Cooper şi Andy Cohen, a avut în medie 3,36 de milioane de telespectatori, faţă de 1,73 de milioane, pe 31 decembrie 2019. Cât priveşte publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, audienţa s-a dublat de asemenea, notează sursa citată.
ABC a prezentat "New Year's Rockin' Eve With Ryan Seacrest", care a atras 18,4 milioane de telespectatori, cu 5% mai mult faţă de anul trecut. În sfertul de oră de la miezul nopţii, când pe scenă a urcat Jennifer Lopez, programul a fost urmărit de 22,12 milioane de telespectatori.
Programul NBC de anul nou a fost urmărit, în medie, de 7,36 de milioane de telespectatori, cu 6% mai puţini decât anul trecut, informează News.ro.
Fox a înregistrat pierderi mai mari cu "New Year's Eve Toast & Roast". Programul a atras mai puţin de 4 milioane de telespectatori, o scădere de 29%.