• Leo Burnett & Target - "Agenţia anului" al patrulea an consecutiv
• La categoria Campania Anului, au existat doi nominalizaţi, dar niciun cîştigător
Pentru al patrulea an consecutiv, Leo Burnett & Target a primit tit-lul de agenţia anului în cadrul festivalului de publicitate Ad"Or, însumînd 54 de puncte calculate în funcţie de numărul nominalizărilor şi premiilor acordate în concurs. La distanţă foarte mică, în lupta pentru acest titlu s-au situat agenţiile GMP şi Graffiti BBDO, cu 48 de puncte, respectiv 44 de puncte. Surpriza acestei ediţii s-a înregistrat la categoria Campania Anului, în cadrul căreia au existat doi nominalizaţi, dar nici un cîştigător, Seat reportînd premiul de 5000 de euro pentru ediţia viitoare.
Jason Romeyko, Presedintele Juriului Ad"Or 2006, a declarat; "Alegerea de a nu acorda premiul la Campania anului a fost una dură, dar necesară. Niciuna din lucrările înscrise în această categorie nu a întrunit acea combinaţie de idei fără cusur care să demonstreze consistenţă, inovaţie la nivelul mass media şi o tehnică excepţională. Dar pentru viitor, acest fapt reprezintă o oportunitate imensă. Nu trebuie să vă fie teamă să acţionaţi în acest sens! Impingeţi ideile cît mai departe şi distraţi-vă în tot acest timp!".
Ediţia din acest an a festivalului Ad"Or a adus multe surprize pentru industria publicitară din România. 19 categorii nu au primit nicio nominalizare, iar în alte 7 categorii, în care au existat nominalizări, nu s-a acordat nici un premiu. Anul acesta, un număr de 21 de agenţii s-au înscris în festival, cu 306 execuţii.