Discovery Channel şi UPC România derulează campania de promovare "Vezi Egiptul cu ochii tăi", prilej cu care va oferi şase excursii în Egipt. În săptămîna 29 martie - 3 aprilie, pe Discovery Channel, faraoni mumificaţi şi morminte ascunse îşi vor dezvălui secretele: Sfinxul, Cleopatra sau Ramses. Într-o iniţiativă unică în industria de cablu din România, UPC România şi Discovery Channel organizează o campanie-concurs de promovare a Săptămînii Egiptului pe Discovery Channel şi de loializare a clienţilor de televiziune prin cablu, în urma căreia cei şase cîştigători ai marelui premiu vor pleca într-o fascinantă excursie pentru două persoane timp de opt zile în ţara faraonilor. Campania constă în completarea unor cupoane cu datele personale şi răspunsul la întrebarea "În ce ţară poţi pleca în excursie cu Discovery şi UPC?".
Campania "Vezi Egiptul cu ochii tăi" a fost iniţiată de către UPC România şi Discovery Channel, iar creaţia materialelor a fost realizată de Foss Advertising. Materialele de creaţie realizate în România vor fi folosite în campanii similare organizate în aceeaşi perioadă de către Discovery Channel împreună cu UPC în Ungaria, Cehia şi Slovacia, în scopul promovării Săptămînii Egiptului şi al răsplătirii loialităţii clienţilor.