Înmatriculările de maşini noi în Franţa au scăzut luna trecută cu 1,5%, primul declin din decembrie 2022, deoarece numărul de zile lucrătoare a fost cu două mai mic în martie 2024 decât în martie 2023, arată datele publicate luni de Plateforme Automobile (PFA), organizaţia ce reprezintă producătorii şi furnizorii de componente auto, relatează Bloomberg.
Luna trecută, vânzările au totalizat 180.024 vehicule, faţă de 182.712 în martie 2023. În primul trimestru din acest an, livrările au urcat cu 5,7%.
Stellantis NV, producătorul auto cu cele mai semnificative vânzări pe piaţa franceză, a raportat în martie un declin de 8,8% al înmatriculărilor de maşini noi, în timp ce rivalul Renault Group a înregistrat per ansamblu o creştere de 2,8%, avansul de 8,9% al mărcii Renault compensând scăderea de 9,2% de la Dacia.
Vehiculele electrice şi hibride au reprezentat 27% din vânzările de maşini noi în Franţa, în primul trimestru din acest an, uşor peste nivelul de 26% înregistrat pe ansamblul anului trecut, a informat PFA
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 20:21)
Deci scad vanzarile ICE si cresc cele BEV:-)…Putler iar arunca cu sticlele de sampanie:-)
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 20:30)
BEV-ul avea nevoie de trend serios. Cu 1% parc auto electric fanteziile nu se opresc niciodată. :
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 21:19)
1% lunar da 12% anual:-)…Norvegia e la 92%, China la 48%:-)…ICE e pe faras dar Keep dreaming:-)
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 22:24)
Tocmai, este 1% parcul auto existent, cu tot cu Norvegia și UK, care nu sunt în UE. Fanteziile tale sunt deșarte.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 22:25)
Mă rog, cu parc auto 1% în 10 ani, o creștere anuală de 1% arată ideal când ai mătreață în loc de creier. :
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.04.2024, 23:48)
Habar nu aveti sa cititi, sunteti doar cu propaganda…SUA are 8% BEV, Europa 16% si China 48% si astea sunt datele din 2023…Anul acesta Europa trece de 20%, dar tine cu dintii de afacerea ta cu ICE second hand:-)…In 2025 cand Tesla incepe productia modelului de 25000 USD o sa constatati si voi ca “iarna nu-i ca vara”:-)
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.04.2024, 08:00)
Probabil inlocuirea fortata a masinilor cu ardere interna cu cele electrice polueaza mai mult decat, daca se asteapta sa se inlocuieasca gradual cand automobilul imbatraneste si nu se merita sa fie reparat. Constructia unei masini noi deobicei polueaza mai mult, decat repararea unui motor de 5-12 ani, desigur conteaza si cati km ruleaza masina respectiva pe an. Sunt multi oameni cu stare materiala mai buna care s-au mutat in satele din jurul oraselor mari si au 2-3 masini si fac anual peste 20-30 000 de km /masina.