Volumul brut de prime subscrise de Generali România, în primele 6 luni ale anului, s-a situat la valoarea de 273 milioane lei, în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, în timp ce vânzările de asigurări generale s-au majorat cu 20%, până la 235 milioane lei, conform rezultatelor financiare ale companiei, publicate miercuri.
Potrivit sursei citate, segmentul de asigurări generale deţine în portofoliul companiei o pondere de 86% din totalul business-ului local.
Pe segmentul de asigurări de tip property, care include asigurările de incendiu şi calamităţi naturale şi pe cele de daune la proprietăţi, Generali România a subscris un volum de prime de 65 de milioane de lei, similar cu cel raportat în intervalul ianuarie - iunie 2015.
De asemenea, volumul de business de asigurări auto a ajuns la 142,4 de milioane de lei, în creştere cu 36,7% faţă de perioada de raportare similară din anul anterior. În acest sens, compania a înregistrat o creştere mai mare pe segmentul de asigurări auto, în special pe RCA, efect natural al recentelor evenimente petrecute în piaţa locală de asigurări (falimente şi redresări financiare).
Rezultatele financiare arată, totodată, că în cazul cererii pentru asigurările de sănătate s-a consemnat o creştere de 60%, în prima jumătate a anului, ca "efect direct al apetenţei românilor pentru servicii medicale în clinici private şi a faptului că, de anul acesta, Generali are în portofoliul său şi o asigurare privată de sănătate care acoperă servicii medicale în clinicile din întreaga lume", conform Agerpres.
În ECE, Grupul operează în 10 ţări, prin Generali CEE Holding.