GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piaţă local, a investit un milion de euro într-o nouă filială care a fost inaugurată, ieri, la Iaşi, potrivit unui comunicat al companiei.
"Deschiderea centrului de la Iaşi ne oferă multe avantaje, cele mai importante fiind cele de reducere a costurilor şi de îmbunătăţire a serviciilor pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri", a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România.
Conform sursei citate, înfiinţarea la Iaşi a unui call center modern şi de mai mari dimensiuni decât cel din Bucureşti a permis mutarea integrală în localitatea moldavă a operaţiunii de culegere telefonică a datelor în toată ţara.
Noua capacitate este dotată cu 72 de staţii de lucru şi face posibilă realizarea mai multor interviuri într-un interval mai scurt de timp, precum şi transmiterea datelor cu mai multă rapiditate.
GfK România, fondată în 1992, parte integrantă a Grupului german GfK, este de peste opt ani institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din ţară.
Compania-mamă a fost înfiinţată în urmă cu 75 de ani ca prima instituţie de cercetare de piaţă din Germania. În prezent, grupul are peste 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente