GlaxoSmithKline (GSK) a inaugurat a treia ediţie a Şcolii de Afaceri GSK, informează un comunicat al companiei. Proiectul are o valoare de peste 100.000 de dolari şi se adresează tinerilor absolvenţi de facultate. Ediţia din acest an a Şcolii de Afaceri se desfăşoară în două sesiuni (4-15 iulie şi 1-12 august 2005), la fiecare fiind admis un număr de 25 de participanţi. Cursurile vor consta în prezentări interactive şi exerciţii practice susţinute de profesionişti din echipa GSK. Domeniile în care vor fi pregătiţi cei 50 de participanţi acoperă principalele arii de activitate ale unei companii: marketing, vînzări, finanţe, resurse umane, comunicare şi relaţii publice, producţie şi dezvoltare organizaţională.
Baza de selecţie a cuprins 197 de aplicanţi proveniţi din 27 de universităţi din 12 oraşe. Participanţii din acest an provin în cea mai mare parte de la universităţi din Bucureşti (66%) şi Cluj-Napoca (14%), dar şi din alte oraşe, precum Braşov, Constanţa, Iaşi, Suceava şi Oradea. Cea mai mare parte a studenţilor admişi sînt absolvenţi ai facultăţilor cu profil economic (50%), fiind urmaţi de cei de la facultăţile de medicină şi farmacie (20%) şi cele cu profil sociologic (16%).
La selecţia finală au participat 126 de studenţi. Aceasta a fost efectuată prin intermediul unui Centru de Evaluare, condus de reprezentanţi ai GSK şi de o echipă a unei firme de consultanţă în domeniul resurselor umane. Evaluarea aplicanţilor a urmărit şi aspecte precum implicarea în proiecte extracuriculare.
Cei 50 de participanţi au vîrsta cuprinsă între 22 şi 25 de ani, iar mediile lor generale s-au situat între 8,01 şi 9,88.