Graffiti BBDO semnează campania de lansare a berii germane Holsten pe piaţa românească, spotul - intitulat "Petrecerea burlacilor" - reprezentînd o viziune modernă, inedită, asupra tradiţiei de peste 125 de ani a mărcii Holsten. Campania include spot TV - execuţii de 45 şi 30 de secunde care vor rula în această vară pe opt posturi TV naţionale şi outdoor.
Conceptul creativ dezvoltă teoria conform căreia adevărata tradiţie se regăseşte în calitatea produsului, nu în ritualurile care înconjoară de regulă, în mod artificial, o bere.
Pornind de la acest concept, Graffiti BBDO a creat o poveste modernă despre tradiţie: în zilele noastre, la o petrecere a burlacilor, gazda trebuie să aducă berile. Gazda încearcă să desfacă sticla în moduri total netradiţionale, dar foarte la îndemînă. Momentul cînd în sfîrşit reuşeşte coincide cu punctul culminant al petrecerii, cînd o fată superbă iese din tortul-surpriză. Gazda însă pierde spectacolul, fiindcă tocmai încearca gustul berii Holsten, înainte de a le oferi şi prietenilor cîte o bere. Totul e bine cînd se termină cu bine, petrecăreţii îşi primesc berile, frumoasa rămîne la petrecere, gazda e în centrul atenţiei. Execuţia marchează într-o manieră discretă dar sugestivă faptul că doar gustul berii Holsten contează, nu modul cum e desfăcută sau turnată în pahar.
Spotul "Petrecerea burlacilor" a fost filmat în Bucureşti, într-o vilă luxoasă din nordul oraşului. Deşi durata filmării a fost estimată la o singură zi, vremea nu a ţinut cu echipa de producţie, astfel încît au fost necesare două zile - un adevărat tur de forţă pentru actorii principali Edgar Nistor şi Alina Gheorghe. Totul s-ar fi putut prelungi şi mai mult dacă nu s-ar fi realizat filmarea cu două camere - o procedură rar utilizată la turnarea spoturilor în România - care oferă un avantaj clar în ceea ce priveşte acurateţea detaliilor şi posibilităţile multiple de montaj.
Casa de producţie Reload Film a colaborat cu regizorul Richard de Aragues şi cu Tudor Lucaciu ca DOP. Muzica spotului a fost compusă de KEMPER Music, iar procesarea acesteia a fost realizată de FAT Music.
Berea Holsten înglobează experienţa de peste 125 de ani a berarilor din Hamburg şi respectă întru totul principiile de fabricaţie statuate, încă din 1516, prin Legea Germană a Purităţii.