Omul de afaceri Gruia Stoica, deţinătorul Grupului Grampet, analizează propunerea făcută de George Copos, finanţatorului clubului Rapid, de achiziţionare a clubului de fotbal din Giuleşti, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În cadrul acestuia, Gruia Stoica precizează: "A existat o invitaţie la dialog din partea dlui George Copos, pentru cumpărarea clubului de fotbal Rapid, invitaţie pe care am onorat-o cu plăcere, dar care, încă, nu s-a finalizat prin adoptarea unei decizii. Analizăm în continuare propunerea făcută. Lucrurile sunt încă fluide, iar o decizie nu este încă cristalizată".
Referitor la informaţiile apărute zilele trecute în presă, potrivit cărora cei doi oameni de afaceri ar fi încheiat negocierile privind vânzarea clubului Rapid, George Copos ne-a declarat: "Din păcate, este dezinformare. Spun «din păcate», pentru că eu aş fi vrut".
La rândul său, Gruia Stoica a subliniat: "Cu siguranţă că nu voi decide să preiau clubul de fotbal Rapid fără un audit amănunţit. Sutele de mii de fani al Rapidului, dar şi cei aproximativ 9.000 de angajaţi ai Grampet Group, merită o decizie atent cântărită.
Sunt flatat de atenţia pe care am primit-o în ultimele două zile din partea mass-media şi nu numai. Această atenţie mă onorează şi mă obligă în acelaşi timp. Îmi doresc ca aceeaşi atenţie şi aceeaşi energie să se manifeste şi pe viitor în legătură cu acţiunile întreprinse de Grampet Group, una dintre cele mai mari companii româ-neşti, care are aproximativ 9.000 de angajaţi şi care a reuşit să pună steagul românesc în 9 ţări europene.
Indiferent ce decizie voi lua în legătură cu clubul Rapid, consider că Grampet Group merită să rămână în atenţia publicului pentru rezultatele excepţionale pe care le are zi de zi şi an de an".
Activând în toate domeniile relaţionate transportului feroviar, precum transportul de marfă, reparaţiile şi închirierea materialului rulant, producţia de componente, transbordarea vagoanelor de marfă, serviciile de logistică, soluţiile informatice specifice domeniului feroviar, Grupul Grampet, 100% autohton, activează pe coridoarele de transport Pan-Europene şi în regiunea de Sud-Est a Europei, extinzându-se în ţările învecinate României.