"Henkel" AG, producătorul german al detergentului Persil, a anunţat o triplare a profitului său în trimestrul al doilea şi a estimat o îmbunătăţire a afacerilor de pe segmentul adezivilor în trimestrul curent.
Profitul net al companiei a urcat la 143 milioane de euro (206 milioane dolari), de la 38 milioane de euro în trimestrul al doilea din 2008. Anul trecut, profitul societăţii a fost afectat de cheltuielile de restructurare, care s-au ridicat la 256 milioane de euro.
Vânzările "Henkel" au scăzut cu 5%, la 3,49 miliarde euro. Vânzările de adezivi au scăzut cu 15%, dacă sunt excluse fluctuaţiile de curs valutar şi efectele achiziţiilor. Divizia de produse de înfrumuseţare şi-a sporit vânzările cu 3,5% în perioada de raportare, iar cea de produse destinate îngrijirii locuinţei - cu 6,3%.
Oficialii companiei nu au oferit estimări în legătură cu performanţele financiare pe întregul an curent