Hidroelectrica finalizează modernizarea a 10 staţii electrice de 110kV din SH Haţeg

F.D.
Piaţa de Capital / 14 februarie

Hidroelectrica finalizează modernizarea a 10 staţii electrice de 110kV din SH Haţeg

Hidroelectrica anunţă astăzi finalizarea procesului de modernizare a 10 staţii electrice de 110kV din SH Haţeg. Investiţia - în valoare de 12.509.233 lei (fără TVA), a fost realizată de către contractor într-un interval de 21 de luni şi a presupus ample lucrări la staţiile aferente CHE Clopotiva, CHE Ostrovu Mic, CHE Ostrovu Mare, CHE Cîrneşti I, CHE Cîrneşti II, CHE Păclişa, CHE Toteşti I, CHE Toteşti II, CHE Haţeg şi CHE Orlea, conform unui comunicat de presă al companiei.

Potrivit sursei citate, staţiile electrice de 110 kV fac parte din Amenajarea Hidroenergetică Râul Mare Aval şi au fost puse în funcţiune între 1986 şi 1992, având rolul de a evacua energia electrică produsă de mai multe centrale hidroelectrice. De-a lungul timpului, echipamentele acestora au devenit învechite, generând costuri semnificative de mentenanţă şi întârzieri în funcţionarea centralelor hidroelectrice asociate.

Modernizarea staţiilor s-a realizat în etape, grupate pe cascade, pentru a minimiza indisponibilitatea CHE şi pentru a evita pierderile de energie. Lucrările au fost finalizate în luna decembrie a anului 2023, iar recepţia punerii în funcţiune a celor zece staţii este programată pentru 14 februarie 2024, după efectuarea probelor de 72 de ore.

"Credem cu tărie că inovarea şi schimbarea sunt cheile transformării organizaţionale. Modernizarea aduce beneficii semnificative, reprezentând nu doar o îmbunătăţire, ci şi o schimbare radicală de abordare. Prin creşterea automatizării, îmbunătăţirea siguranţei şi disponibilităţii staţiilor electrice, eficientizare şi reducerea costurilor de mentenanţă, ne concentrăm pe o transformare completă. Digitalizarea proceselor este esenţială în această evoluţie, iar acest proiect reprezintă o contribuţie semnificativă la eficienţa operaţională şi durabilitatea infrastructurii energetice a ţării. În Hidroelectrica, suntem dedicaţi schimbării pentru un viitor mai sustenabil şi eficient", a declarat Karoly Borbely, CEO Hidroelectrica.

Modernizarea aduce beneficii semnificative, inclusiv creşterea gradului de automatizare, siguranţă şi disponibilitate a staţiilor electrice, eficientizare, reducerea costurilor de mentenanţă şi digitalizarea proceselor. Proiectul reprezintă o contribuţie semnificativă la eficienţa operaţională şi durabilitatea infrastructurii energetice a ţării.

Opinia Cititorului ( 3 )

  1. Domnilor cu de toate va ocupați dar cu problema facturilor și batjocura ce o faceți cu clienți nu ar fi mai urgentă poate că ați fi mai crezuți că oameni serioși nu niste hoți că ceilalți va rugam ginditiva mai bine

    1. Ati nenorocit limba romana. In alta ordine de idei, cand nu se face - de ce nu se face, cand se face - ah da' erau alte prioritati. Nimic nu va multumeste...

      Dacă aveți probleme cu facturile , sunați la ei. Eu am contract de 1 an și ceva și primesc factura lunar pe email și în aplicație .

      De ce nu descărcați aplicația de la hidroelectrica și aveți acolo toate facturile emise, poate în format tipizat nu au ajuns la dumneavoastră, cum și cele de la eon, Enel nu ajung la toată lumea , deoarece se pierd pe teren.  

      Nu sunt aduse cu posta clasica, ci cu o posta privată , de multe ori ajungând la gunoi sau in alte locuri, numai la consumatori nu .  

      Nu e devină hidroelectrica că nu primiti factura acasă, in loc sa va văitați , sunați și vedeți care e problema.  

      Aveți mereu pretenția să vina altul la voi, că vouă vă e lene să mutați curul din casa sau să puneți mâna pe un telefon.  

      Va e lene sa așteptați, de parcă cineva e obligat să răspundă în 5 min, că sunteți numai dumneavoastră în țara asta !!!  

      Învățați naiba sa aveți răbdare în a aștepta să intrați în legătură cu un operator.  

      Cum la alții le vin facturile, e imposibil tocmai dumneavoastră să nu vă vina.  

      Incercati sa denigrați aceasta companie, mutati-va daca nu va convine .  

      Să vedeți că și la alte companii nu vin facturile , și la alte companii se sta o sută de ore in așteptare .  

      Nu sunteți buricul pământului sa aveți prioritate!!!  

      Deja mi-e scârbă de oameni ca voi, eu nu știu cum va mai înghite Dumnezeu pe pământ.  

      Și încă o chestie, când v-ați făcut contractul , nu cumva ați greșit ceva la adresa ? In contract aveți acolo număr de cont bancar, număr de contract și client , plătiți în avans ce știți că ați consumat , daca tot sunteti atât de iritat că nu primiti facturi.  

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb