Holcim România a lansat un dispecerat pentru preluarea centralizată a comenzilor de ciment, filer şi lianţi hidraulici speciali, prin intermediul căruia clienţii companiei pot comanda produsele solicitate telefonic, potrivit unui comunicat al companiei. În funcţie de cantitatea şi distanţa la care sunt livrate produsele, dispecerul procesează comenzile şi le transmite către cel mai apropiat centru de distribuţie, care poate fi amplasat la fabricile de ciment din Câmpulung, Alesd, Turda, terminalul de ciment Progresul din Bucureşti sau staţiile de lianţi hidraulici speciali de la Progresul sau Alesd.
Dispeceratul de comenzi este localizat în Câmpulung, iar comenzile pentru toată ţara vor fi preluate de luni până vineri, între 8.00 şi 18.00, iar sâmbătă între orele 7.00 şi 12.00. "Ne aşteptăm ca un număr mare de clienţi să prefere acest mod de comandă", a declarat François Laporte, director marketing şi vânzări al Holcim România.
De asemenea, compania pune la dispoziţia clienţilor staţiilor de betoane din Bucureşti şi împrejurimi Dispeceratul de Betoane Bucureşti, prin intermediul căruia se pot obţine confirmarea ritmului de livrare, informaţii legate de disponibilitatea autopompelor şi se pot comunica eventuale modificări care pot apărea în programarea livrărilor.
Holcim este furnizor de ciment şi agregate (piatră, nisip şi pietriş), precum şi betoane şi asfalt, incluzând serviciile aferente. Grupul este prezent în peste 70 de ţări, pe toate continentele.