Start-up-ul românesc Humans.ai anunţă deschiderea unui nou birou la Amsterdam, cu scopul de a extinde prezenţa Humans.ai pe continentul european şi pentru a avansa misiunea companiei de a susţine adopţia soluţiilor sale de inteligenţă artificială şi synthetic media în regiune.
Humans.ai este acum operaţional în Olanda, de unde va fi coordonată activitatea pentru toată regiunea Benelux, biroul fiind condus de Bart Veenman, care este, de asemenea, CEO-ul Tovid.ai, una dintre soluţiile lansate de Humans.ai, o platformă de tip SaaS care produce conţinut video de înaltă calitate la scară largă folosind AI & Synthetic Media, pentru industria de e-commerce şi marketing.
Bart Veenman are peste 12 ani de experienţă în management şi administrarea afacerilor, după ce şi-a construit o carieră ca marketing strategist în Amsterdam şi la nivel internaţional, specializându-se în comerţ digital şi marketing. În ultimii ani, Bart a oferit consultanţă pentru diferite scale-up-uri şi startup-uri în business development, marketing, go-to-market şi dezvoltarea de proiecte.
Prin intermediul biroului din Amsterdam, Humans.ai va sprijini implementarea şi dezvoltarea start-up-urilor şi a companiilor de tehnologie care doresc să adopte capabilităţi de inteligenţă artificială şi tehnologii inovatoare în domeniul Synthetic media, sau media generată de inteligenţa artificială - în special programe care se bazează pe inteligenţa artificială şi învăţarea automată, oferite de Humans.ai.
"Suntem foarte încântaţi de deschiderea biroului din Amsterdam, deoarece regiunea reprezintă o piaţă excelentă pentru noi şi deja am început să facilităm accesul la tehnologia noastră pentru companii din Olanda şi nu numai.", a explicat Bart Veenman.
"Oportunităţile de utilizare a tehnologiei Humans.ai în regiune sunt numeroase. De exemplu, agenţii de vânzări pot folosi instrumentele de inteligenţă artificială pentru a analiza şi modifica vocea atunci când interacţionează cu clienţii, pentru a evalua comportamentul şi sentimentul utilizatorilor, cu scopul de a genera oferte mai relevante sau pentru a personaliza experienţa de utilizare a unui produs sau serviciu. Comercianţii online pot beneficia de algoritmi de inteligenţă artificială pentru a analiza comentariile şi recenziile utilizatorilor şi pentru a personaliza experienţa online a cumpărătorilor, făcând-o şi mai atractivă prin transformarea paginii de text simplu în filme scurte care prezintă produsele.", a adăugat Veenman.
Echipa Humans.ai creează şi gestionează genomuri digitale, care încorporează elemente precum vocea, imaginea şi gesturile umane, pentru a dezvolta apoi actori sintetici, digitali. Compania continuă să investească în dezvoltarea inovaţiilor din spatele ecosistemului Humans.ai şi să le permită inovatorilor să îşi publice şi să monetizeze tehnologiile de inteligenţă artificială pentru adopţie în viaţa reală.