Ia startul cea de-a treia ediţie ADfel

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 22 august 2008

A treia ediţie ADfel, singurul festival de publicitate neconvenţională din România, organizat de IQads şi 24-FUN, va avea loc între 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucureşti. Timp de o săptămână, spaţiul terasei va fi folosit pentru a pune în valoare o serie de idei de comunicare neconvenţională, realizate special pentru interacţiunea dintre brandurile participante şi publicul terasei, demonstrând încă o dată că publicitatea poate fi consumată şi ca un produs de entertainment.

Brandurile care vor participa la această ediţie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Cărtureşti, Secs, Gala Societăţii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvaţi Delta, Fac ce vreau, Poliţia Capitalei, Curtea Veche, Group Initiative for Animals şi Mare Nostrum.

La această ediţie, ADfel s-a îmbogăţit cu o expoziţie de lucrări neconvenţionale care scoate în evidenţă cele mai creative idei implementate de cele mai importante agenţii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expoziţia va fi deschisă publicului pe toată durata festivalului.

"Prin intermediul festivalului, ne dorim să încurajăm publicitatea neconvenţională, un aspect pentru care nu se depune încă suficient de mult efort în România. Astfel, ADfel creează şi adună de la an la an cele mai bune idei neconvenţionale pentru a demonstra că publicitatea este mai fun şi mai dezirabilă atunci când este interactivă şi când se foloseşte şi de altceva decât de canalele clasice. Rolul festivalului este şi acela de a veni în întâmpinarea acelor branduri care doresc să comunice inovativ unor consumatori deschişi către astfel de interacţiuni", a declarat Codin Orăşeanu, coordonatorul proiectului. "La fel ca anul trecut, festivalul păstrează o componentă culturală puternică promovând idei şi cauze susţinute de organizaţii implicate în activităţi culturale şi sociale", adaugă Codin Orăşeanu.

ADfel este un eveniment organizat de IQads şi 24FUN, susţinut de Radio Guerrilla şi are ca parteneri Academia Caţavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, OOPS Media, MV.com şi Cotidianul.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb