AchieveGlobal România, divizie a holdingului United Business Development (UBD) şi unul dintre liderii pe piaţa autohtonă de training, aniversează zece ani de prezenţă pe piaţa românească. În acest interval, AchieveGlobal România a deservit prin programele sale de training şi consultanţă peste 65 de companii de top însumând participarea a peste 20.000 de angajaţi. La ora actuală, piaţa serviciilor de training înregistrează un trend ascendent în România. Potrivit datelor furnizate de reprezentanţii companiei, la creşterea acestei pieţe a contribuit şi activitatea diviziei AchieveGlobal România, prin soluţiile de dezvoltare a capitalului uman pentru companiile din România.
Compania îşi propune ca, anul viitor, veniturile diviziei specializate în oferirea de soluţii integrate de training şi consultanţă, AchieveGlobal, să crească cu 20% comparativ cu 2007, până la o cifră de afaceri de 1,7 milioane euro.
În ceea ce priveşte întregul grup UBD, pentru 2008 se aşteaptă, de asemenea, o creştere a cifrei de afaceri de până la 2,2 milioane de euro, prin dezvolatrea, alături de AchieveGlobal, a diviziilor Kepner+Tregoe şi 4HR.
"În anul 2006 am înregistrat o cifră de afaceri de 1.1 milioane euro, iar pentru 2007 estimăm că aceasta va ajunge la 1,4 milioane euro, cu 27% mai mult decât în anul precedent", a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal.
Pentru următorii ani, AchieveGlobal România îşi propune să îşi extindă portofoliul de clienţi la nivel naţional prin dezvoltarea de parteneriate strategice cu companii locale cu o arie extinsă de activitate în România.