În contextul generat de Coronavirus, nevoia de a lucra de acasă şi de întâlniri virtuale creşte rapid, astfel, în ultimele săptămâni, Webex, platforma de colaborare a Cisco a fost accesată de tot mai mulţi utilizatori, înregistrând o creştere de 7 ori a adopţiei în ţările afectate, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
"Suntem onoraţi că tehnologia noastră îi poate ajuta pe oameni în această perioadă dificilă. Prin urmare, în ultimele săptămâni, Cisco Webex şi-a extins oferta gratuită. Funcţionalităţile includ acum întâlniri pentru până la 100 de participanţi, precum şi posibilitatea de utilizare nelimitată fără restricţii de timp. În plus, Cisco oferă clienţilor non-Webex licenţe gratuite timp de 90 de zile. Funcţionalităţile extinse sunt furnizate clienţilor existenţi pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai mari ale acestora.", se arată în comunicatul companiei.
Potrivit sursei citate, Cisco pune la dispoziţie trei tehnologii esenţiale de securitate concepute pentru securizarea activităţii celor care lucrează de la distanţă deoarece organizaţiile care îşi transferă operaţiunile de la birou acasă au, de asemenea, nevoie de soluţii adecvate de securitate.
Astfel, Cisco AnyConnect Secure Mobility Client permite angajaţilor să lucreze de la distanţă prin VPN, de oriunde, cu dispozitivele mobile proprii; Cisco Umbrella protejează utilizatorii de adrese URL sau site-uri web rău intenţionate, indiferent dacă aceştia se află sau nu în reţea; Duo Security permite organizaţiilor să verifice identitatea utilizatorilor şi încrederea dispozitivului folosit, prin intermediul unei autentificări multi-factor avansate înainte de a avea acces la aplicaţii şi resurse.
Pentru toate cele trei soluţii, clienţii existenţi îşi pot depăşi limita de utilizator pentru a susţine o creştere a numărului de angajaţi la distanţă.