Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte H&M în România au crescut cu 50% în perioada decembrie-mai, primul semestru al anului financiar, la 826 de milioane de coroane (89,65 milioane de euro) de la 549 de milioane de coroane suedeze în acelaşi interval al anului trecut.
Calculate în lei, vânzările au avansat în această perioadă cu 42%, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.
În perioada 1 martie-31 mai, reprezentând al doilea trimestru fiscal, vânzările au avansat cu 47%, de la 301 milioane de coroane la 442 milioane de coroane (49 milioane de euro). În lei, vânzările H&M au înregistrat în acest interval o creştere de 40%.
H&M a deschis în trimestrul al doilea fiscal trei magazine în România şi a ajuns la o reţea de 41 de unităţi pe piaţa locală. În lunile martie şi aprilie, H&M a deschis magazine online pe opt noi pieţe, respectiv în România, Polonia, Portugalia, Cehia, Bulgaria, Slovacia, Ungaria şi Belgia, urmând ca în toamnă să înfiinţeze unul şi în Elveţia. În total, grupul va avea magazine online pe 22 de pieţe.