Serviciul de televiziune digitală al UPC în România a înregistrat o creştere de 20%, în cel de-al doilea trimestru al acestui an faţă de primele trei luni ale lui 2009.
"În acest trimestru am continuat să creştem pe televiziunea digitală, televiziunea prin satelit, Internet şi voce, atât comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cât şi comparativ cu primul trimestru al anului. Ne-am mărit semnificativ baza de clienţi pentru serviciile de voce şi respectiv Internet faţă de cel de-al doilea trimestru al anului 2008", a declarat CFO-ul UPC România, doamna Severina Pascu. Potrivit domniei sale, această creştere se datorează şi lansării acestui serviciu în cinci noi locaţii. "Am reuşit, de asemenea, să performăm şi în ceea ce priveşte migrarea clienţilor de la serviciul de televiziune analogic la cel digital astfel că, în ansamblu, rezultatele de pe analogic nu au impact asupra situaţiei operaţionale. Am reuşit să migrăm către digital un număr suficient de mare de clienţi care să aducă venit", a mai spus Severina Pascu. În plus, în al doilea trimestru al anului, serviciile de voce au crescut şi ele, cu 18%, iar serviciile de internet - cu 15%, comparativ cu perioada similară a anului trecut