Terminalele QIWI de încasare a plăţilor prin numerar din incinta Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare vor fi retrase din centre în luna ianuarie, arată un comunicat remis astăzi redacţiei. Clienţii CEZ Vânzare vor avea în continuare la dispoziţie canalele tradiţionale de plată care pot fi consultate la https://www.cezinfo.ro/modalitati-de-plata/.
Potrivit sursei, plăţile facturilor CEZ Vânzare în numerar pot fi efectuate în continuare la: terminalele de încasare QIWI, punctele Westaco Express din staţiile OMV, staţiile Petrom selectate şi în magazinele Orange, la sediul băncilor BRD, BCR, Unicredit Bank, CEC Bank, Garanti Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, la centrele Un-doi Centru de plăţi, prin intermediul Pay Point.
Important! Contul de client My CEZ rămâne, de asemenea, un serviciu util pentru clienţii CEZ Vânzare, astfel încât aceştia să aibă la dispoziţie 24/7 toate informaţiile necesare despre contractul de energie electrică şi gaze naturale. Beneficiile utilizării My CEZ sunt:
• Vizualizarea şi descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
• Efectuarea plăţilor online;
• Vizualizarea situaţiei plăţilor şi a restanţelor;
• Transmiterea indexului autocitit;
• Vizualizarea istoricului de consum, de facturi şi de plăţi;
• Gestionarea mai multor locuri de consum din acelaşi cont de client;
• Solicitarea unei oferte sau încheierea unui contract de energie electrică sau gaze naturale;
• Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică.
My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe www.mycez.ro, cât şi prin aplicaţia disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să îşi activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ şi o adresă de email validă, se menţionează în comunicat.
Reamintim! Pe lângă aplicaţia My CEZ, canalele de comunicare oferite de CEZ Vânzare pentru a menţine eficient dialogul cu clienţii săi: