"ING Home'Bank s-a lansat în 2006. La acel moment, era disponibil doar pentru desktop şi avea patru funcţionalităţi: pagina de portofoliu, opţiunea de plăţi, accesarea extraselor de cont şi interogarea tranzacţiilor. 15 ani mai târziu, Home'Bank este o aplicaţie completă de banking" se arată într-un comunicat al ING Home Bank remis astăzi redacţiei, cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate a serviciului.
Oricine poate deschide relaţia cu banca, poate accesa toate serviciile şi produsele curente şi poate inclusiv să închidă relaţia, totul online, oriunde, oricând. Ultimele studii realizate de Kantar pe piaţa locală arată că ING este banca din România cu care este cel mai uşor de lucrat .
"Pentru mulţi dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcţiona fără internet şi mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste nişte comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home'Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital şi este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluţia Home'Bank şi de experienţa uşoară, disponibilitatea şi siguranţa pe care le oferim în prezent.", a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.