Jidvei lansează campania "Primul loc e doar primul pas"

A.P.
Companii / 18 mai 2019

Jidvei lansează campania "Primul loc e doar primul pas"

Jidvei anunţă lansarea campaniei "Primul loc e doar primul pas", cu ocazia aniversării celor 20 de ani, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei noastre.

Societatea viticolă Jidvei a fost înfiinţată în 1949, însă istoria recentă a companiei a început în anul 1999, odată cu privatizarea acesteia.

Claudiu Necşulescu, preşedintele Jidvei a declarat: "Astăzi, pot spune fără ezitare că o mare parte din tot ce mi-am propus s-a materializat, iar Jidvei este acolo unde merită să fie".

Actualul context de business, alături de schimbările sociale, tehnologice şi informaţionale, creşterea pieţei de vinuri, dar şi de tendinţele de la nivel global au condus la o schimbare semnificativă a modului în care compania abordează comunicarea în relaţie cu toate categoriile de public. Această schimbare a avut la bază un amplu proces de rebranding, care s-a desfăşurat pe parcursul ultimilor doi ani, arată comunicatul citat.

Jidvei marchează noul context comunicaţional şi de business printr-o campanie integrată de comunicare, semnată de agenţia Moosai, sub sloganul "Primul loc e doar primul pas".

Ana Necşulescu, manager marketing Jidvei a spus: "Aceasta este prima campanie de anvergură naţională prin care ne propunem să marcăm atât evoluţia JIDVEI din ultimii 20 de ani, cât şi evoluţia din anii ce vor urma. Am creat un manifest prin care îndemnăm la pasiune, curaj şi dedicare, atribute care reprezintă valorile de brand Jidvei, motorul care ne-a adus pe primul loc şi care ne va purta mai departe. Astfel, aducem în atenţia consumatorilor o campanie de comunicare relevantă, cu un mesaj puternic, în legătură directă cu spiritul uman. Credem în depăşirea barierelor şi privim cu optimism către viitor. Pentru că ne place ce facem, cum facem şi cine am devenit".

De asemenea, Ana Necşulescu a mai spus: "Mixul de comunicare cuprinde campania TV cu două clipuri, un spot radio, precum şi campanii outdoor, online şi acţiuni de PR. "Prin mesajul nostru dorim să inspirăm cât mai mulţi oameni să îşi urmeze visurile şi propria cale. Chiar dacă ajungi sau nu cel mai bun, nu te opri! ".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb