JTI România a fost desemnată Top Employer pentru al 12-lea an consecutiv, ocupând locul trei dintre cele 44 de companii certificate local de Institutul Top Employers.
Potrivit comunicatului remis redacţiei, evaluarea a luat în calcul circa 20 de criterii printre care leadership, atragerea talentelor, integrarea noilor colegi, digitalizarea HR, mediul de lucru, dezvoltarea profesională, trainingul, politicile de etică şi integritate, diversitatea, echitatea şi incluziunea, starea de bine a angajaţilor (well-being), beneficiile şi recunoaşterea meritelor.
"Această recunoaştere importantă face parte din povestea noastră de succes în România, poveste scrisă de oamenii noştri încă din 1993.
Ne bazăm pe angajaţii noştri pentru îndeplinirea obiectivelor de business, iar JTI le acordă sprijin pentru dezvoltarea profesională şi le oferă cele mai bune condiţii pentru a avea succes în fiecare ţară în care ne desfăşurăm activitatea.
Suntem unul dintre cei mai mari investitori japonezi în România, iar parcursul nostru de creştere sustenabilă continuă. Vom continua să investim aici, să fim un angajator dorit, un partener de nădejde pentru autorităţi şi să fim implicaţi în comunitatea în care muncim şi trăim."- a declarat Alexander Pitchka, General Manager JTI România, Moldova şi Bulgaria.
Klaus-Walter Thul, Factory Lead, JTI România, a declarat:
"Anul trecut, fabrica JTI a aniversat 30 de ani de la momentul în care prima linie de producţie a început să funcţioneze în România.
De-a lungul timpului, am crescut, investind în capacităţile de producţie şi devenind o fabrică foarte complexă, recunoscută la nivel global în cadrul JTI pentru standardele de calitate.
În prezent, aproximativ 75% din produsele fabricate aici sunt exportate în peste 70 de ţări din toată lumea. Aceste realizări sunt meritul unei echipe de top, care lucrează pentru un Angajator de Top.
Dedic acest premiu oamenilor noştri, pentru angajamentul şi munca lor susţinută."
Milena Rajic, People & Culture Director JTI România, Moldova şi Bulgaria, a declarat:
"Această certificare demonstrează încă o dată politicile excelente legate de oameni şi cultura organizaţională, îmbunătăţite constant, astfel încât să răspundă atât cerinţelor companiei, cât şi celor ale angajaţilor.
Aş dori să mă adresez viitorilor noştri colegi, spunându-le că suntem în căutarea unor angajaţi pasionaţi de parcursul lor profesional, care vor să fie ei înşişi, să exploreze numeroasele oportunităţi pe care le vor găsi aici şi să fie, zi de zi, cea mai bună versiune a lor.
Veniţi alături de noi şi veţi avea mai mult decât un job - veţi experimenta un loc de muncă extraordinar, într-o echipă specială."
JTI România are aproximativ 1.500 de angajaţi în sediul central, fabrică, hub-ul tehnologic din Bucureşti şi în cele 30+ birouri de vânzări din ţară. Compania coordonează şi pieţele din Bulgaria şi Moldova.
Înfiinţată în 1993, JTI a investit peste 300 de milioane de euro în România, plus 30 de milioane de euro în proiecte sociale şi culturale. JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun şi vapat, cu operaţiuni în peste 130 de ţări şi aproximativ 46.000 de angajaţi, fiind parte a grupului Japan Tobacco.
Opinia Cititorului