Grupul american de alimentaţie Kraft Foods a anunţat, marţi, că banii obţinuţi din vânzarea activităţii sale de pizzerie din America de Nord către Nestle vor fi folosiţi pentru îmbunătăţirea ofertei în numerar destinată preluării Cadbury şi că a extins perioada ofertei până pe 2 februarie, scrie AFP. Potrivit NewsIn, actuala ofertă pentru producătorul britanic de dulciuri, care a fost refuzată de acesta, este formată din numerar şi acţiuni a căror valoare depăşeşte uşor 11 miliarde euro.
Grupul elveţian Nestle a anunţat, la rândul său, achiziţia de 3,7 miliarde dolari (2,7 miliarde euro) în numerar a actitivăţii de pizza congelate din SUA şi Canada a grupului american Kraft Foods.
Într-un comunicat transmis Bursei din Londra, după anunţarea vânzării către Nestle a activităţii de pizza congelate deţinută de Kraft în America de Nord, pentru 3,7 miliarde dolari, grupul a indicat că vrea să ofere "un volum echivalent întregului rezultat net al acestei vânzări finanţării unei alternative parţiale în numerar din oferta sa pentru Cadbury".
Kraft va da toate detaliile despre ofertă pe 19 ianuarie, ultima zi în care îşi poate majora oferta de preluare. Pe 14 decembrie, Cadbury a refuzat oferta publică de cumpărare a Kraft Foods, considerând preţul insuficient, şi a anunţat că se aşteaptă la creşteri ale cifrei de afaceri de 5-7% pe an în următorii patru ani.